آمیختۀ بازاریابی صنایع خلاق فرهنگیکاربرد بازاریابی فرهنگی مصرفکنندهمحور در چرخه بازتولید لباس سنتی ایرانی با نگاهی به تجربیات کشورهای شرق آسیا [دوره 9، شماره 1، 1401، صفحه 1-31]
ا
ابزارهای فضای مجازیبررسی تأثیر بهرهگیری از ابزارهای فضای مجازی بر وفاداری مشتریان (مورد مطالعه: بانک شهر استان سمنان) [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 156-172]
ابعاد حرفه ای فروشندهبررسی تاثیر ابعاد حرفه ای رفتار فروشنده بر وفاداری مصرف کننده با نقش میانجی تعامل خوشایند و ریسک ادراک شده (مورد مطالعه: شرکت تعاونی رهسازان طبیعت صفاهان) [دوره 9، شماره 2، 1401، صفحه 137-157]
اثربخشی تبلیغاتتاثیر بازارایابی چند حسی بر اثر بخشی تبلیغات با میانجی گری نگرش مصرف کننده به تبلیغ (مورد مطالعه: صنعت خرده فروشی آنلاین) [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 110-136]
احساس تنفر درک شدهبررسی تاثیر تخلفات اخلاقی برند بر احساس تنفر و خیانت ادراک شده مصرف کنندگان ایرانی و رفتارهای ناشی از آن در رسانه های اجتماعی [دوره 9، شماره 1، 1401، صفحه 55-74]
احساس خیانت درک شدهبررسی تاثیر تخلفات اخلاقی برند بر احساس تنفر و خیانت ادراک شده مصرف کنندگان ایرانی و رفتارهای ناشی از آن در رسانه های اجتماعی [دوره 9، شماره 1، 1401، صفحه 55-74]
ادراک مصرفکنندهشناسایی عوامل موثر بر شکلگیری برندهای گورستانی بر پایه ادراک مصرفکننده (موردمطالعه گروه شرکت های نوشیدنی صنعت مواد غذایی) [دوره 9، شماره 1، 1401، صفحه 134-157]
ارتباطات اجتماعی محور خانوادهتأثیر نقش خانواده و ارتباط همسالان در مورد مصرف بر خرید وسواسی [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 90-109]
ارتباط همسالان در مورد مصرفتأثیر نقش خانواده و ارتباط همسالان در مورد مصرف بر خرید وسواسی [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 90-109]
ارزش ادراک مشتریبخش بندی مشتریان هدف بر اساس عوامل موثر بر مشارکت مشتری [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 192-216]
ارزش برندرابطه بازی وارسازی، درگیری با برند و ارزش برند از منظر مشتریان [دوره 9، شماره 3، 1401، صفحه 88-112]
ارزش درک شده لذت گراعوامل مؤثر بر تمایل به تجارت اجتماعی از دیدگاه مصرف کننده با تأکید بر نقش میانجی ریسک درک شده؛ موردمطالعه: کاربران رسانه های اجتماعی در شهر اصفهان [دوره 9، شماره 2، 1401، صفحه 158-179]
ارزش عملکردیبررسی نقش میانجی ارزش عملکردی و هیجانی در ارتباط با تجربة مصرف و قصد خرید مجدد مصرف کنندگان (مورد مطالعه: فروشگاه های ورزشی شهر یاسوج) [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 44-68]
ارزشگذاری اقتصادیارزشگذاری شبکه اجتماعی اینستاگرام با رویکرد ارزشگذاری مشروط (مطالعه موردی کاربران در شهر تهران) [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 137-155]
ارزشگذاری مشروط یک ونیم بعدیارزشگذاری شبکه اجتماعی اینستاگرام با رویکرد ارزشگذاری مشروط (مطالعه موردی کاربران در شهر تهران) [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 137-155]
ارزش مشارکت مشتریبخش بندی مشتریان هدف بر اساس عوامل موثر بر مشارکت مشتری [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 192-216]
ارزشهای ادراک شده مشتریانتاثیر انگیزههای خرید بر چسبندگی مشتریان با نقش میانجی دلبستگی و ارزش ادراک شده مشتری در فضای مجازی [دوره 9، شماره 1، 1401، صفحه 207-229]
ارزش هیجانیبررسی نقش میانجی ارزش عملکردی و هیجانی در ارتباط با تجربة مصرف و قصد خرید مجدد مصرف کنندگان (مورد مطالعه: فروشگاه های ورزشی شهر یاسوج) [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 44-68]
استان سمنانبررسی تأثیر بهرهگیری از ابزارهای فضای مجازی بر وفاداری مشتریان (مورد مطالعه: بانک شهر استان سمنان) [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 156-172]
استراتژی تحقیق و توسعهارزیابی استراتژیهای تحقیق و توسعه با در نظرگرفتن رضایت مشتری (مطالعه موردی: صنایع باتریسازی خودرو) [دوره 9، شماره 1، 1401، صفحه 182-206]
استراتژیهای بازاریابیارائه مدل انتخاب و توسعه برند با تاکید بر نقش استراتژی ها [دوره 9، شماره 1، 1401، صفحه 75-91]
استرس نشأت گرفته از محیط خانوادهتأثیر نقش خانواده و ارتباط همسالان در مورد مصرف بر خرید وسواسی [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 90-109]
افراد مشهوراثر پیامهای انیمیشنی و شخصیتهای واقعی در تبلیغات بر نگرش، جذب و قصد خرید مصرفکنندگان کالاهای ورزشی [دوره 9، شماره 3، 1401، صفحه 56-87]
اقتصاد اشتراکیبررسی پیشرانهای قصد استفادهی مجدد در کسب و کارهای اشتراکی همتا به همتا ( مورد مطالعه: تپسی ) [دوره 9، شماره 2، 1401، صفحه 1-19]
اقلیم کردستان عراقبررسی تاثیر همهگیری ویروس کرونا بر رفتار مصرفکننده در اقلیم کردستان عراق [دوره 9، شماره 3، 1401، صفحه 34-55]
اقوام ایرانینگرش قومیتهای اصلی ایران نسبت به محصولات داخلی و خارجی بر اساس ابعاد عرق ملی و شرایط اقتصادی ادارک شده [دوره 9، شماره 2، 1401، صفحه 180-197]
الگوی حرکتی مشتریانتحلیل الگوی حرکتی و رفتار مشتریان در فروشگاه با تاکید بر عامل جنسیت [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 69-89]
اینستاگرامارزشگذاری شبکه اجتماعی اینستاگرام با رویکرد ارزشگذاری مشروط (مطالعه موردی کاربران در شهر تهران) [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 137-155]
انگیزههای خریدتاثیر انگیزههای خرید بر چسبندگی مشتریان با نقش میانجی دلبستگی و ارزش ادراک شده مشتری در فضای مجازی [دوره 9، شماره 1، 1401، صفحه 207-229]
انواع طنزبررسی تأثیر انواع طنز بر ویروسی شدن پیامهای تبلیغاتی: سبک طنز و پیوندهای اجتماعی مصرف کنندگان در شبکه های اجتماعی [دوره 9، شماره 3، 1401، صفحه 1-18]
ب
بازایابی محتواییتاثیر بازاریابی محتوایی بر تقاضای فرش دستباف ایرانی با استفاده از تکنیک تحلیل داده بنیاد [دوره 9، شماره 1، 1401، صفحه 158-181]
بازاریابی چند حسیتاثیر بازارایابی چند حسی بر اثر بخشی تبلیغات با میانجی گری نگرش مصرف کننده به تبلیغ (مورد مطالعه: صنعت خرده فروشی آنلاین) [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 110-136]
بازاریابی عصبپایهتحلیل الگوی حرکتی و رفتار مشتریان در فروشگاه با تاکید بر عامل جنسیت [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 69-89]
بازاریابی فرهنگیکاربرد بازاریابی فرهنگی مصرفکنندهمحور در چرخه بازتولید لباس سنتی ایرانی با نگاهی به تجربیات کشورهای شرق آسیا [دوره 9، شماره 1، 1401، صفحه 1-31]
بازاریابی مشارکت مشتریبخش بندی مشتریان هدف بر اساس عوامل موثر بر مشارکت مشتری [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 192-216]
بازتولید لباس سنتیکاربرد بازاریابی فرهنگی مصرفکنندهمحور در چرخه بازتولید لباس سنتی ایرانی با نگاهی به تجربیات کشورهای شرق آسیا [دوره 9، شماره 1، 1401، صفحه 1-31]
بازی وارسازیرابطه بازی وارسازی، درگیری با برند و ارزش برند از منظر مشتریان [دوره 9، شماره 3، 1401، صفحه 88-112]
بانک شهربررسی تأثیر بهرهگیری از ابزارهای فضای مجازی بر وفاداری مشتریان (مورد مطالعه: بانک شهر استان سمنان) [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 156-172]
بانک های غرب کشورطراحی مدل تجزیه و تحلیل رفتار مشتریان مبتنی بر کلان داده با استفاده از روش فرا ترکیب و دلفی [دوره 9، شماره 1، 1401، صفحه 32-54]
بحران کروناچالش پیاده سازی برنامه های سلامت همراه در بحران کرونا: شناسایی عوامل موثر بر کیفیت تجربه در برنامه های کاربردی سلامت همراه [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 1-22]
بخشبندی بازارشناخت واکنش مصرفکنندگان و سطح درگیری آنها در هشتکهای تبلیغاتی : رویکردی مبتنی بر خوشه بندی بازار با استفاده از نقشههای خودسازمانده [دوره 9، شماره 2، 1401، صفحه 20-39]
برنامه کاربردیچالش پیاده سازی برنامه های سلامت همراه در بحران کرونا: شناسایی عوامل موثر بر کیفیت تجربه در برنامه های کاربردی سلامت همراه [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 1-22]
برنامه کاربردی سلامتچالش پیاده سازی برنامه های سلامت همراه در بحران کرونا: شناسایی عوامل موثر بر کیفیت تجربه در برنامه های کاربردی سلامت همراه [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 1-22]
برندشناسایی عوامل موثر بر شکلگیری برندهای گورستانی بر پایه ادراک مصرفکننده (موردمطالعه گروه شرکت های نوشیدنی صنعت مواد غذایی) [دوره 9، شماره 1، 1401، صفحه 134-157]
برندرابطه بازی وارسازی، درگیری با برند و ارزش برند از منظر مشتریان [دوره 9، شماره 3، 1401، صفحه 88-112]
برندهای گورستانیشناسایی عوامل موثر بر شکلگیری برندهای گورستانی بر پایه ادراک مصرفکننده (موردمطالعه گروه شرکت های نوشیدنی صنعت مواد غذایی) [دوره 9، شماره 1، 1401، صفحه 134-157]
بهترین- بدترین فازیارزیابی استراتژیهای تحقیق و توسعه با در نظرگرفتن رضایت مشتری (مطالعه موردی: صنایع باتریسازی خودرو) [دوره 9، شماره 1، 1401، صفحه 182-206]
تبلیغاتبررسی تأثیر انواع طنز بر ویروسی شدن پیامهای تبلیغاتی: سبک طنز و پیوندهای اجتماعی مصرف کنندگان در شبکه های اجتماعی [دوره 9، شماره 3، 1401، صفحه 1-18]
تبلیغات ویروسیبررسی تأثیر انواع طنز بر ویروسی شدن پیامهای تبلیغاتی: سبک طنز و پیوندهای اجتماعی مصرف کنندگان در شبکه های اجتماعی [دوره 9، شماره 3، 1401، صفحه 1-18]
تپسیبررسی پیشرانهای قصد استفادهی مجدد در کسب و کارهای اشتراکی همتا به همتا ( مورد مطالعه: تپسی ) [دوره 9، شماره 2، 1401، صفحه 1-19]
تجربة مصرفبررسی نقش میانجی ارزش عملکردی و هیجانی در ارتباط با تجربة مصرف و قصد خرید مجدد مصرف کنندگان (مورد مطالعه: فروشگاه های ورزشی شهر یاسوج) [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 44-68]
تجربه برند آنلاینتاثیر شبکه های اجتماعی بر روابط برند آنلاین: نقش تعدیل گری تجربه برند آنلاین [دوره 9، شماره 3، 1401، صفحه 177-198]
تجربه مشتریطراحی مدل نظری تجربه مشتری در موبایل اپلیکیشنهای فروشگاهی با تأکید بر نظریه جریان [دوره 9، شماره 2، 1401، صفحه 40-63]
تجزیه و تحلیل رفتار مشتریانطراحی مدل تجزیه و تحلیل رفتار مشتریان مبتنی بر کلان داده با استفاده از روش فرا ترکیب و دلفی [دوره 9، شماره 1، 1401، صفحه 32-54]
تحریم برندبررسی تاثیر تخلفات اخلاقی برند بر احساس تنفر و خیانت ادراک شده مصرف کنندگان ایرانی و رفتارهای ناشی از آن در رسانه های اجتماعی [دوره 9، شماره 1، 1401، صفحه 55-74]
تحلیل مضمونمدلیابی تجربه مشتری با رویکرد تحلیل مضمون؛ در راستای مدیریت مشتری در صنعت خودرو [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 23-43]
تخلفات اخلاقی برندبررسی تاثیر تخلفات اخلاقی برند بر احساس تنفر و خیانت ادراک شده مصرف کنندگان ایرانی و رفتارهای ناشی از آن در رسانه های اجتماعی [دوره 9، شماره 1، 1401، صفحه 55-74]
ترجیحات برندتحلیلی بر تاثیر پذیری رفتار خریداران سازمانی از مسئولیت پذیری اجتماعی شرکتها (مطالعه موردی سازمان های دولتی استان کردستان) [دوره 9، شماره 3، 1401، صفحه 19-33]
ترجیحات مصرفکنندهارزشگذاری شبکه اجتماعی اینستاگرام با رویکرد ارزشگذاری مشروط (مطالعه موردی کاربران در شهر تهران) [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 137-155]
تصمیمگیری چند معیارهارزیابی استراتژیهای تحقیق و توسعه با در نظرگرفتن رضایت مشتری (مطالعه موردی: صنایع باتریسازی خودرو) [دوره 9، شماره 1، 1401، صفحه 182-206]
تصویر احساسی برندواکاوی نقش صمیمت بر رفتار خرید مصرف کننده گان محصولات الکترونیکی در استان کرمانشاه با در نظر گرفتن بعد احساسی و عملکردی برند [دوره 9، شماره 2، 1401، صفحه 122-136]
تصویر برندتاثیر نقش میانجیگری تصویر احساسی و عملکردی برند بر روابط بین محتوای تبلیغات و پیشبرد فروش رسانههای اجتماعی و قصد رفتاری مصرفکنندگان [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 173-191]
تصویر عملکردی برندواکاوی نقش صمیمت بر رفتار خرید مصرف کننده گان محصولات الکترونیکی در استان کرمانشاه با در نظر گرفتن بعد احساسی و عملکردی برند [دوره 9، شماره 2، 1401، صفحه 122-136]
تماشاگران فوتبالنقش هیجانات بر حضور مجدد تماشاگران در مسابقات لیگ برتر فوتبال با میانجی کیفیت ادراک شده و رضایت از رویداد [دوره 9، شماره 1، 1401، صفحه 92-112]
تمایل به تجارت اجتماعیعوامل مؤثر بر تمایل به تجارت اجتماعی از دیدگاه مصرف کننده با تأکید بر نقش میانجی ریسک درک شده؛ موردمطالعه: کاربران رسانه های اجتماعی در شهر اصفهان [دوره 9، شماره 2، 1401، صفحه 158-179]
تمایل به دریافتارزشگذاری شبکه اجتماعی اینستاگرام با رویکرد ارزشگذاری مشروط (مطالعه موردی کاربران در شهر تهران) [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 137-155]
تمرکز بازدارندهتأثیر تناسب بین تمرکز تنظیمی و نوع تبلیغات بر زمان انتظار ادراکی مصرفکننده: یک مطالعه آزمایشگاهی [دوره 9، شماره 3، 1401، صفحه 147-176]
تمرکز پیشبرندهتأثیر تناسب بین تمرکز تنظیمی و نوع تبلیغات بر زمان انتظار ادراکی مصرفکننده: یک مطالعه آزمایشگاهی [دوره 9، شماره 3، 1401، صفحه 147-176]
تمرکز تنظیمیتأثیر تناسب بین تمرکز تنظیمی و نوع تبلیغات بر زمان انتظار ادراکی مصرفکننده: یک مطالعه آزمایشگاهی [دوره 9، شماره 3، 1401، صفحه 147-176]
تناسب تنظیمیتأثیر تناسب بین تمرکز تنظیمی و نوع تبلیغات بر زمان انتظار ادراکی مصرفکننده: یک مطالعه آزمایشگاهی [دوره 9، شماره 3، 1401، صفحه 147-176]
تهدید اقتصادی ادراک شدهنگرش قومیتهای اصلی ایران نسبت به محصولات داخلی و خارجی بر اساس ابعاد عرق ملی و شرایط اقتصادی ادارک شده [دوره 9، شماره 2، 1401، صفحه 180-197]
توسعه برندارائه مدل انتخاب و توسعه برند با تاکید بر نقش استراتژی ها [دوره 9، شماره 1، 1401، صفحه 75-91]
تولید محتوا توسط کاربربررسی تاثیر تخلفات اخلاقی برند بر احساس تنفر و خیانت ادراک شده مصرف کنندگان ایرانی و رفتارهای ناشی از آن در رسانه های اجتماعی [دوره 9، شماره 1، 1401، صفحه 55-74]
تئوری داده بنیادطراحی مدل نظری تجربه مشتری در موبایل اپلیکیشنهای فروشگاهی با تأکید بر نظریه جریان [دوره 9، شماره 2، 1401، صفحه 40-63]
ج
جذب مصرفکنندهاثر پیامهای انیمیشنی و شخصیتهای واقعی در تبلیغات بر نگرش، جذب و قصد خرید مصرفکنندگان کالاهای ورزشی [دوره 9، شماره 3، 1401، صفحه 56-87]
جنسیتتحلیل الگوی حرکتی و رفتار مشتریان در فروشگاه با تاکید بر عامل جنسیت [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 69-89]
چ
چسبندگی مشتریانتاثیر انگیزههای خرید بر چسبندگی مشتریان با نقش میانجی دلبستگی و ارزش ادراک شده مشتری در فضای مجازی [دوره 9، شماره 1، 1401، صفحه 207-229]
ح
حضور مجددنقش هیجانات بر حضور مجدد تماشاگران در مسابقات لیگ برتر فوتبال با میانجی کیفیت ادراک شده و رضایت از رویداد [دوره 9، شماره 1، 1401، صفحه 92-112]
خ
خریداران سازمانیتحلیلی بر تاثیر پذیری رفتار خریداران سازمانی از مسئولیت پذیری اجتماعی شرکتها (مطالعه موردی سازمان های دولتی استان کردستان) [دوره 9، شماره 3، 1401، صفحه 19-33]
خرید فروشگاهیتحلیل الگوی حرکتی و رفتار مشتریان در فروشگاه با تاکید بر عامل جنسیت [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 69-89]
خرده فروشیهای آنلاینتاثیر بازارایابی چند حسی بر اثر بخشی تبلیغات با میانجی گری نگرش مصرف کننده به تبلیغ (مورد مطالعه: صنعت خرده فروشی آنلاین) [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 110-136]
خرید وسواسیتأثیر نقش خانواده و ارتباط همسالان در مورد مصرف بر خرید وسواسی [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 90-109]
د
دانش بازارتحلیل تاثیر شبکهسازی با مصرفکنندگان بر عملکرد صنعت خردهفروشی: نقش تعدیلگر گرایش کارآفرینانه و دانش بازار [دوره 9، شماره 2، 1401، صفحه 64-83]
دلبستگی مشتریانتاثیر انگیزههای خرید بر چسبندگی مشتریان با نقش میانجی دلبستگی و ارزش ادراک شده مشتری در فضای مجازی [دوره 9، شماره 1، 1401، صفحه 207-229]
ریسک درک شدهعوامل مؤثر بر تمایل به تجارت اجتماعی از دیدگاه مصرف کننده با تأکید بر نقش میانجی ریسک درک شده؛ موردمطالعه: کاربران رسانه های اجتماعی در شهر اصفهان [دوره 9، شماره 2، 1401، صفحه 158-179]
رضایتبررسی پیشرانهای قصد استفادهی مجدد در کسب و کارهای اشتراکی همتا به همتا ( مورد مطالعه: تپسی ) [دوره 9، شماره 2، 1401، صفحه 1-19]
رضایت از رویدادنقش هیجانات بر حضور مجدد تماشاگران در مسابقات لیگ برتر فوتبال با میانجی کیفیت ادراک شده و رضایت از رویداد [دوره 9، شماره 1، 1401، صفحه 92-112]
رضایت مشتریمدلیابی تجربه مشتری با رویکرد تحلیل مضمون؛ در راستای مدیریت مشتری در صنعت خودرو [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 23-43]
رفتار خریدتحلیل الگوی حرکتی و رفتار مشتریان در فروشگاه با تاکید بر عامل جنسیت [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 69-89]
رفتار مصرف کنندهبررسی تاثیر ابعاد حرفه ای رفتار فروشنده بر وفاداری مصرف کننده با نقش میانجی تعامل خوشایند و ریسک ادراک شده (مورد مطالعه: شرکت تعاونی رهسازان طبیعت صفاهان) [دوره 9، شماره 2، 1401، صفحه 137-157]
رفتار مصرف کنندهبررسی تأثیر بهرهگیری از ابزارهای فضای مجازی بر وفاداری مشتریان (مورد مطالعه: بانک شهر استان سمنان) [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 156-172]
رفتار مصرفکنندهتاثیر شبکه های اجتماعی بر روابط برند آنلاین: نقش تعدیل گری تجربه برند آنلاین [دوره 9، شماره 3، 1401، صفحه 177-198]
رفتار مصرفکنندهبررسی تاثیر همهگیری ویروس کرونا بر رفتار مصرفکننده در اقلیم کردستان عراق [دوره 9، شماره 3، 1401، صفحه 34-55]
روابط برند آنلاینتاثیر شبکه های اجتماعی بر روابط برند آنلاین: نقش تعدیل گری تجربه برند آنلاین [دوره 9، شماره 3، 1401، صفحه 177-198]
روانشناسی مصرفکنندهشناسایی شاخص های زبانشناسی برند و تاثیر آن بر اجزاء روانشناسی مصرف کننده (مطالعه موردی: صنعت مواد غذایی) [دوره 9، شماره 3، 1401، صفحه 113-146]
رویدادهای مخرب خانوادهتأثیر نقش خانواده و ارتباط همسالان در مورد مصرف بر خرید وسواسی [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 90-109]
روش دلفیطراحی مدل تجزیه و تحلیل رفتار مشتریان مبتنی بر کلان داده با استفاده از روش فرا ترکیب و دلفی [دوره 9، شماره 1، 1401، صفحه 32-54]
ز
زبانشناسی برندشناسایی شاخص های زبانشناسی برند و تاثیر آن بر اجزاء روانشناسی مصرف کننده (مطالعه موردی: صنعت مواد غذایی) [دوره 9، شماره 3، 1401، صفحه 113-146]
زمان انتظار ادراکیتأثیر تناسب بین تمرکز تنظیمی و نوع تبلیغات بر زمان انتظار ادراکی مصرفکننده: یک مطالعه آزمایشگاهی [دوره 9، شماره 3، 1401، صفحه 147-176]
ژ
ژئومارکتینگ (بازاریابی مکانمحور)مقایسه و تلفیق مولفهها و شاخصهای مکانیابی فروشگاههای زنجیرهای از منظر مشتریان و خبرگان صنعت خردهفروشی با رویکرد ژئومارکتینگ (بازاریابی مکانمحور) [دوره 9، شماره 2، 1401، صفحه 84-121]
س
سازه های تجارت اجتماعیعوامل مؤثر بر تمایل به تجارت اجتماعی از دیدگاه مصرف کننده با تأکید بر نقش میانجی ریسک درک شده؛ موردمطالعه: کاربران رسانه های اجتماعی در شهر اصفهان [دوره 9، شماره 2، 1401، صفحه 158-179]
سیاستگذاری فرهنگیکاربرد بازاریابی فرهنگی مصرفکنندهمحور در چرخه بازتولید لباس سنتی ایرانی با نگاهی به تجربیات کشورهای شرق آسیا [دوره 9، شماره 1، 1401، صفحه 1-31]
سطح درگیریشناخت واکنش مصرفکنندگان و سطح درگیری آنها در هشتکهای تبلیغاتی : رویکردی مبتنی بر خوشه بندی بازار با استفاده از نقشههای خودسازمانده [دوره 9، شماره 2، 1401، صفحه 20-39]
ش
شاخصهای مکانیابیمقایسه و تلفیق مولفهها و شاخصهای مکانیابی فروشگاههای زنجیرهای از منظر مشتریان و خبرگان صنعت خردهفروشی با رویکرد ژئومارکتینگ (بازاریابی مکانمحور) [دوره 9، شماره 2، 1401، صفحه 84-121]
شبکههای اجتماعیتاثیر شبکه های اجتماعی بر روابط برند آنلاین: نقش تعدیل گری تجربه برند آنلاین [دوره 9، شماره 3، 1401، صفحه 177-198]
شبکههای اجتماعیبررسی تأثیر انواع طنز بر ویروسی شدن پیامهای تبلیغاتی: سبک طنز و پیوندهای اجتماعی مصرف کنندگان در شبکه های اجتماعی [دوره 9، شماره 3، 1401، صفحه 1-18]
شخصیّتهای انیمیشنیاثر پیامهای انیمیشنی و شخصیتهای واقعی در تبلیغات بر نگرش، جذب و قصد خرید مصرفکنندگان کالاهای ورزشی [دوره 9، شماره 3، 1401، صفحه 56-87]
ص
صمیمتواکاوی نقش صمیمت بر رفتار خرید مصرف کننده گان محصولات الکترونیکی در استان کرمانشاه با در نظر گرفتن بعد احساسی و عملکردی برند [دوره 9، شماره 2، 1401، صفحه 122-136]
صنعت خودرومدلیابی تجربه مشتری با رویکرد تحلیل مضمون؛ در راستای مدیریت مشتری در صنعت خودرو [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 23-43]
صنعت مواد غذاییشناسایی عوامل موثر بر شکلگیری برندهای گورستانی بر پایه ادراک مصرفکننده (موردمطالعه گروه شرکت های نوشیدنی صنعت مواد غذایی) [دوره 9، شماره 1، 1401، صفحه 134-157]
صنعت مواد غذاییشناسایی شاخص های زبانشناسی برند و تاثیر آن بر اجزاء روانشناسی مصرف کننده (مطالعه موردی: صنعت مواد غذایی) [دوره 9، شماره 3، 1401، صفحه 113-146]
ط
طنزبررسی تأثیر انواع طنز بر ویروسی شدن پیامهای تبلیغاتی: سبک طنز و پیوندهای اجتماعی مصرف کنندگان در شبکه های اجتماعی [دوره 9، شماره 3، 1401، صفحه 1-18]
ع
عرق ملی مصرفکنندهنگرش قومیتهای اصلی ایران نسبت به محصولات داخلی و خارجی بر اساس ابعاد عرق ملی و شرایط اقتصادی ادارک شده [دوره 9، شماره 2، 1401، صفحه 180-197]
عملکرد بازاریابیتحلیل تاثیر شبکهسازی با مصرفکنندگان بر عملکرد صنعت خردهفروشی: نقش تعدیلگر گرایش کارآفرینانه و دانش بازار [دوره 9، شماره 2، 1401، صفحه 64-83]
ف
فرا ترکیبطراحی مدل تجزیه و تحلیل رفتار مشتریان مبتنی بر کلان داده با استفاده از روش فرا ترکیب و دلفی [دوره 9، شماره 1، 1401، صفحه 32-54]
فرش ایرانیتاثیر بازاریابی محتوایی بر تقاضای فرش دستباف ایرانی با استفاده از تکنیک تحلیل داده بنیاد [دوره 9، شماره 1، 1401، صفحه 158-181]
فرش دستبافتاثیر بازاریابی محتوایی بر تقاضای فرش دستباف ایرانی با استفاده از تکنیک تحلیل داده بنیاد [دوره 9، شماره 1، 1401، صفحه 158-181]
فروشگاههای خردهفروشی زنجیرهایمقایسه و تلفیق مولفهها و شاخصهای مکانیابی فروشگاههای زنجیرهای از منظر مشتریان و خبرگان صنعت خردهفروشی با رویکرد ژئومارکتینگ (بازاریابی مکانمحور) [دوره 9، شماره 2، 1401، صفحه 84-121]
ق
قابلیت شبکهسازیتحلیل تاثیر شبکهسازی با مصرفکنندگان بر عملکرد صنعت خردهفروشی: نقش تعدیلگر گرایش کارآفرینانه و دانش بازار [دوره 9، شماره 2، 1401، صفحه 64-83]
قصد استفاده مجددبررسی پیشرانهای قصد استفادهی مجدد در کسب و کارهای اشتراکی همتا به همتا ( مورد مطالعه: تپسی ) [دوره 9، شماره 2، 1401، صفحه 1-19]
قصد به خرید و رفتار مصرف کنندهواکاوی نقش صمیمت بر رفتار خرید مصرف کننده گان محصولات الکترونیکی در استان کرمانشاه با در نظر گرفتن بعد احساسی و عملکردی برند [دوره 9، شماره 2، 1401، صفحه 122-136]
قصدخریداثر پیامهای انیمیشنی و شخصیتهای واقعی در تبلیغات بر نگرش، جذب و قصد خرید مصرفکنندگان کالاهای ورزشی [دوره 9، شماره 3، 1401، صفحه 56-87]
قصد خرید مجددبررسی نقش میانجی ارزش عملکردی و هیجانی در ارتباط با تجربة مصرف و قصد خرید مجدد مصرف کنندگان (مورد مطالعه: فروشگاه های ورزشی شهر یاسوج) [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 44-68]
قصد رفتاری مصرفکنندگانتاثیر نقش میانجیگری تصویر احساسی و عملکردی برند بر روابط بین محتوای تبلیغات و پیشبرد فروش رسانههای اجتماعی و قصد رفتاری مصرفکنندگان [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 173-191]
ک
کیفت ادراکی برندتحلیلی بر تاثیر پذیری رفتار خریداران سازمانی از مسئولیت پذیری اجتماعی شرکتها (مطالعه موردی سازمان های دولتی استان کردستان) [دوره 9، شماره 3، 1401، صفحه 19-33]
کیفیت ادراک شدهنقش هیجانات بر حضور مجدد تماشاگران در مسابقات لیگ برتر فوتبال با میانجی کیفیت ادراک شده و رضایت از رویداد [دوره 9، شماره 1، 1401، صفحه 92-112]
کیفیت تجربهچالش پیاده سازی برنامه های سلامت همراه در بحران کرونا: شناسایی عوامل موثر بر کیفیت تجربه در برنامه های کاربردی سلامت همراه [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 1-22]
کلید واژهها: مدیریت تجربه مشتریمدلیابی تجربه مشتری با رویکرد تحلیل مضمون؛ در راستای مدیریت مشتری در صنعت خودرو [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 23-43]
گ
گرایش کارآفرینانهتحلیل تاثیر شبکهسازی با مصرفکنندگان بر عملکرد صنعت خردهفروشی: نقش تعدیلگر گرایش کارآفرینانه و دانش بازار [دوره 9، شماره 2، 1401، صفحه 64-83]
گروندد تئوریتاثیر بازاریابی محتوایی بر تقاضای فرش دستباف ایرانی با استفاده از تکنیک تحلیل داده بنیاد [دوره 9، شماره 1، 1401، صفحه 158-181]
گروه شرکتهای نوشیدنیشناسایی عوامل موثر بر شکلگیری برندهای گورستانی بر پایه ادراک مصرفکننده (موردمطالعه گروه شرکت های نوشیدنی صنعت مواد غذایی) [دوره 9، شماره 1، 1401، صفحه 134-157]
ل
لباس سنتی ایرانیکاربرد بازاریابی فرهنگی مصرفکنندهمحور در چرخه بازتولید لباس سنتی ایرانی با نگاهی به تجربیات کشورهای شرق آسیا [دوره 9، شماره 1، 1401، صفحه 1-31]
م
محتوای پیشبرد فروشتاثیر نقش میانجیگری تصویر احساسی و عملکردی برند بر روابط بین محتوای تبلیغات و پیشبرد فروش رسانههای اجتماعی و قصد رفتاری مصرفکنندگان [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 173-191]
محتوای تبلیغاتتاثیر نقش میانجیگری تصویر احساسی و عملکردی برند بر روابط بین محتوای تبلیغات و پیشبرد فروش رسانههای اجتماعی و قصد رفتاری مصرفکنندگان [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 173-191]
مدیریت برندارائه مدل انتخاب و توسعه برند با تاکید بر نقش استراتژی ها [دوره 9، شماره 1، 1401، صفحه 75-91]
مدل مدیریت تجربه مشتریمدلیابی تجربه مشتری با رویکرد تحلیل مضمون؛ در راستای مدیریت مشتری در صنعت خودرو [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 23-43]
مدل مکانیابیمقایسه و تلفیق مولفهها و شاخصهای مکانیابی فروشگاههای زنجیرهای از منظر مشتریان و خبرگان صنعت خردهفروشی با رویکرد ژئومارکتینگ (بازاریابی مکانمحور) [دوره 9، شماره 2، 1401، صفحه 84-121]
مسئولیت پذیری اجتماعیتحلیلی بر تاثیر پذیری رفتار خریداران سازمانی از مسئولیت پذیری اجتماعی شرکتها (مطالعه موردی سازمان های دولتی استان کردستان) [دوره 9، شماره 3، 1401، صفحه 19-33]
مشتریانرابطه بازی وارسازی، درگیری با برند و ارزش برند از منظر مشتریان [دوره 9، شماره 3، 1401، صفحه 88-112]
مصرفبررسی تاثیر همهگیری ویروس کرونا بر رفتار مصرفکننده در اقلیم کردستان عراق [دوره 9، شماره 3، 1401، صفحه 34-55]
مصرف کنندگان فروشگاه ورزشیبررسی نقش میانجی ارزش عملکردی و هیجانی در ارتباط با تجربة مصرف و قصد خرید مجدد مصرف کنندگان (مورد مطالعه: فروشگاه های ورزشی شهر یاسوج) [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 44-68]
معادلات ساختاریتاثیر بازاریابی محتوایی بر تقاضای فرش دستباف ایرانی با استفاده از تکنیک تحلیل داده بنیاد [دوره 9، شماره 1، 1401، صفحه 158-181]
موبایل اپلیکیشنطراحی مدل نظری تجربه مشتری در موبایل اپلیکیشنهای فروشگاهی با تأکید بر نظریه جریان [دوره 9، شماره 2، 1401، صفحه 40-63]
مولفههای مکانیابیمقایسه و تلفیق مولفهها و شاخصهای مکانیابی فروشگاههای زنجیرهای از منظر مشتریان و خبرگان صنعت خردهفروشی با رویکرد ژئومارکتینگ (بازاریابی مکانمحور) [دوره 9، شماره 2، 1401، صفحه 84-121]
ن
نظریه جریانطراحی مدل نظری تجربه مشتری در موبایل اپلیکیشنهای فروشگاهی با تأکید بر نظریه جریان [دوره 9، شماره 2، 1401، صفحه 40-63]
نقشههای خودسازماندهشناخت واکنش مصرفکنندگان و سطح درگیری آنها در هشتکهای تبلیغاتی : رویکردی مبتنی بر خوشه بندی بازار با استفاده از نقشههای خودسازمانده [دوره 9، شماره 2، 1401، صفحه 20-39]
نگرشنگرش قومیتهای اصلی ایران نسبت به محصولات داخلی و خارجی بر اساس ابعاد عرق ملی و شرایط اقتصادی ادارک شده [دوره 9، شماره 2، 1401، صفحه 180-197]
نگرش به تبلیغتاثیر بازارایابی چند حسی بر اثر بخشی تبلیغات با میانجی گری نگرش مصرف کننده به تبلیغ (مورد مطالعه: صنعت خرده فروشی آنلاین) [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 110-136]
نگرش به تبلیغ و برنداثر پیامهای انیمیشنی و شخصیتهای واقعی در تبلیغات بر نگرش، جذب و قصد خرید مصرفکنندگان کالاهای ورزشی [دوره 9، شماره 3، 1401، صفحه 56-87]
و
وابستگی قومینگرش قومیتهای اصلی ایران نسبت به محصولات داخلی و خارجی بر اساس ابعاد عرق ملی و شرایط اقتصادی ادارک شده [دوره 9، شماره 2، 1401، صفحه 180-197]
واکنش نسبت به تبلیغات هشتکشناخت واکنش مصرفکنندگان و سطح درگیری آنها در هشتکهای تبلیغاتی : رویکردی مبتنی بر خوشه بندی بازار با استفاده از نقشههای خودسازمانده [دوره 9، شماره 2، 1401، صفحه 20-39]
و تئوری داده بنیادارائه مدل انتخاب و توسعه برند با تاکید بر نقش استراتژی ها [دوره 9، شماره 1، 1401، صفحه 75-91]
ویروس کرونابررسی تاثیر همهگیری ویروس کرونا بر رفتار مصرفکننده در اقلیم کردستان عراق [دوره 9، شماره 3، 1401، صفحه 34-55]
وفاداری به فروشندهبررسی تاثیر ابعاد حرفه ای رفتار فروشنده بر وفاداری مصرف کننده با نقش میانجی تعامل خوشایند و ریسک ادراک شده (مورد مطالعه: شرکت تعاونی رهسازان طبیعت صفاهان) [دوره 9، شماره 2، 1401، صفحه 137-157]
وفاداری مشتریانبررسی تأثیر بهرهگیری از ابزارهای فضای مجازی بر وفاداری مشتریان (مورد مطالعه: بانک شهر استان سمنان) [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 156-172]
ه
هیجانات مثبت و منفینقش هیجانات بر حضور مجدد تماشاگران در مسابقات لیگ برتر فوتبال با میانجی کیفیت ادراک شده و رضایت از رویداد [دوره 9، شماره 1، 1401، صفحه 92-112]
هشتگشناخت واکنش مصرفکنندگان و سطح درگیری آنها در هشتکهای تبلیغاتی : رویکردی مبتنی بر خوشه بندی بازار با استفاده از نقشههای خودسازمانده [دوره 9، شماره 2، 1401، صفحه 20-39]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد